تجزیه و تحلیل فنی GBP/JPY: پوند--en مقاومت در پیش رو دارد
نوشته شده توسط : Mihayloo

GBPJPY Technical Analysis: Pound-Yen has Resistance Ahead

نرخ ارز تلویزیون انگلستان: GBP/JPY معاملات سخت تری نسبت به معاملات پایین تر خواهد داشت. تجزیه و تحلیل فنی به برخی از ضعف ها برای پوند به نرخ ارز ین و حرکت پایین تر اشاره دارد.

اگر نمی توانید فیلم را مشاهده کنید ، لطفاً در YouTube تماشا کنید.

اشتراک و تماشای فیلم های تجزیه و تحلیل فنی / cryptocurrency / cryptocurrency در کانال جدید ما: نرخ ارز تلویزیون انگلستان

رونویسی

به نرخ ارز تلویزیون انگلستان خوش آمدید. امروز به پوند استرلینگ ین (GBP/JPY) نگاه می کنید.

در نمودار هفتگی ، توجه داشته باشید که هرچه بالاتر می رویم ، بسیار سخت خواهد بود ، بنابراین در سمت راست ، در اینجا مشخصات حجم را داریم ، گاهی اوقات به آن TPO گفته می شود. بسته به استفاده از نرم افزار نمودار ، چه تحلیلگر بازار و چه بهینه ، کمی دقیق تر می شوید ، اما ما به دنبال تجزیه و تحلیل قیمت هستیم.

بنابراین این شاخص در سمت راست به ما می گوید که چه مقدار از چیزی در سطح قیمت خاص معامله شده است. و این مهم است زیرا این امر سرنخ بصری خوبی را برای ما فراهم می کند که مشارکت با قیمت مشخصی بوده است ، به ما امکان می دهد تا از سطح پشتیبانی و مقاومت طبیعی مطلع شویم. و همانطور که ما در اینجا در 141 92 به ین پوند نگاه می کنیم ، می دانید که مشخصات حجم بسیار زیبا می شود ، منظورم این است که هنوز هم بسیار ضخیم باقی می ماند ، در واقع از نظر فنی با حرکت بالاتر کمی نازک تر می شود ، که خوب استمی دانیداما در ضمن ، هرچه پیشرفت می کنیم ، حرکت بالاتر در اینجا سخت تر از آن است که پایین تر حرکت کند.

در زیر توجه کنید که چقدر نازک است. و حتی اگر حتی بیشتر از آن بزرگنمایی کنیم ، مشخصات حجم کاملاً نازک زیر 127. 81 است. در واقع ما به آنجا می رویم ، جایی که در آنجا هستیم ، یک منطقه پشتیبانی بسیار قوی است.

اما اگر بالاتر حرکت کنیم ، اگر بزرگنمایی کنیم ، مقاومت خوبی در برابر قیمت های بالاتر وجود دارد. و به 146. 53 توجه داشته باشید ، اگر قیمت ها تجارت بیشتری را انجام می دهند و در بالا از بین می روند ، باید انتظار داشته باشیم که یک حرکت بسیار خوب را بالاتر ببینیم. چرا؟از آنجا که مشخصات حجم بسیار نازک می شود. و اگر با نحوه عملکرد این کار ناآشنا هستید ، اساساً آنچه می خواهید به دنبال آن باشید ، ما این گره های با حجم بالا و گره های حجم کم را می نامیم. این یک گره با حجم بالا است و این یک گره با حجم بالا است. گره های با حجم بالا مناطقی از پشتیبانی و مقاومت را نشان می دهند.

حالا تئوری این است که چگونه آن را مبادله می‌کنید، به عنوان مثال، اگر قیمت بیشتر شود، چون این نمایه حجمی در اینجا بسیار نازک است، من آن را بیابان حجمی می‌نامم، قیمت طوری رفتار می‌کند که مانند خلاء مکیده شود، بنابراینباید خیلی سریع شلیک کند. این همان چیزی است که ما معمولاً می بینیم.

بنابراین در کوتاه مدت انتظار داشته باشید تا زمانی که ما شکسته شویم، فقط سطح 147 را بگوییم، تا زمانی که یک شکست واضح از آن در نمودار هفتگی وجود داشته باشد. انتظار داشته باشید که برای حرکت به سمت بالاتر با مشکلات زیادی روبرو شود.

در نمودار روزانه می توانید فقط نوعی حرکت در اینجا را ببینید. RSI در شاخص ترکیبی بسیار صاف است. خطر کمی در سمت کوتاه در اینجا. ما یک گوه در حال افزایش در اینجا داریم. و شخصاً، اینها الگوهای مورد علاقه من برای مبادله گوه ها هستند، فقط نشانه هایی از افراط و تفریط و نشانه هایی از زیاده روی در کارها هستند. آیا این بدان معنی است که جنوب را اصلاح می کند؟نه، اما فقط توجه داشته باشید که این الگو در اینجا نشان دهنده برخی از حرکت های خشونت آمیز بالقوه به سمت جنوب است و برای شواهدی از وقوع این شکست به RSI و شاخص ترکیبی نگاهی بیندازید.

از آنجا که در حال حاضر آنچه ما در اینجا در حال انجام است، به سختی می توانید آن را ببینید، این است که RSI کمی بالاتر است در حالی که مقدار کمی پایین تر وجود دارد. و هنوز حدود چهار ساعت به پایان معاملات در اینجا باقی مانده است. بنابراین، اگر قیمت در همان حالت باقی بماند، یا اگر کمی پایین‌تر بسته شود، واگرایی نزولی منظم در نمودار پوند ین خواهیم داشت. این بدان معناست که با توجه به سطح خنثی‌ای که در آن قرار داریم، بسیار محتمل است که می‌توانیم شاهد کاهش و کاهش شدید قیمت‌ها باشیم. بنابراین فقط مراقب باشید که مراقب باشید.

در کوتاه مدت. بیایید نگاهی به چهار ساعت بیندازیم. چهار ساعت، یه جورایی یه کیسه مختلط اینجا. من بیشتر در اینجا به دنبال فاصله زمانی عقب مانده در نمودار چهار ساعته هستم. من به دنبال این هستم که ببینم این مرد کجا می رود. بنابراین در اینجا اثر دهانه تاخیر است. اگر به اینجا زیر ابر بیفتد، این فرصت کوتاهی است که من در نمودار چهار ساعته به آن نگاه خواهم کرد. پس حواستان به آن باشد.

و این یکی از مواردی است که در آن سیستم ایچیموکو بسیار عجیب و غریب است و نحوه عملکرد آن بسیار زیاد است، اما به احتمال بسیار زیاد می‌توانیم دهانه عقب‌افتاده را در اینجا ببینیم که به نوعی حرکت می‌کند یا تقریباً مانند آهنربا به سمت این سطح عمل می‌کند.

اگر بازه عقب ماندگی شروع به معامله کمتر کرد، یا قیمت شروع به کاهش داد، و ما شروع به دیدن بازه عقب ماندگی کردیم، به نوعی به سمت این Kumo Twist بروید، مراقب باشید زیرا زمانی که به زیر آن جنوبی می‌رسد، معمولاً قیمت‌ها همین کار را می‌کنند. منظورم این است که ما شاهد افت بسیار سریعی خواهیم بود. پس فقط حواستان به آن باشد.

حرکت کوتاه آسان تر از حرکت در اینجا است. بنابراین فقط در تمام این بازارهای فارکس در حال حاضر بسیار مراقب باشید فقط بسیار بسیار محتاط باشید زیرا همه چیز در حال پیشرفت است و آنها در حال شکل گیری هستند

بنابراین باز هم، از کسانی که ما اینجا در تلویزیون نرخ ارز انگلستان هستیم، از تماشای شما سپاسگزاریم، فراموش نکنید که مشترک شوید، و لایک کنید و من مشتاقانه منتظر صحبت با شما در ویدیوهای آینده هستم.

با TorFX که به عنوان ارائه‌دهنده انتقال پول بین‌المللی سال 2016 تا 2020 انتخاب شد، در پول خود صرفه‌جویی کنید. هدف آن‌ها اتصال مشتریان با نرخ‌های مبادله فوق‌العاده رقابتی و یک سرویس اختصاصی منحصر به فرد است، چه تجارت آنلاین یا تلفنی داشته باشند. در اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

معامله گر آتی، فارکس و ارز دیجیتال با Shield Wall Trading, LLC. نویسنده برای coinclarity. com. زنده.




:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: